Cerbona: mit tehetsz a sikeres fogyókúra érdekében?

Fogyókúra

Hosszan tartó, biztos fogyás? Úgy hogy a súlyodat is megtartsad? A müzli, müzliszelet és gabonatermékek ebben is segíthetnek.

Minden újság, weboldal hetente beszámol a legújabb, forradalmi fogyókúrás módszerről. Ezek többsége azt ígéri, hogy szinte megerőltetés nélkül tűnnek el a zsírpárnák, valamint az összegyűjtött kilók. Pár gondolat, ha valóban szeretnél hatékonyan fogyókúrázni, mely segíthet, hogy valóban tartósan és egészségesen- a lehető legkevesebb szenvedéssel csökkentsed súlyodat.



Semmi édességet?

Nos, az édességekről nem kell lemondani, és nem kell fogyókúrád alatt csak salátalevelet vagy egyéb ízetlen dolgokat enned. Ennek oka egy pszichológiai jelenség, mégpedig az, hogy mindnél több mindenről mondasz le, a szervezeted annál inkább kívánni fogja, és akkor bekövetkezik az, hogy a fogyókúrázó átcsap a másik végletbe, és megtömi magát.
A megoldás az, hogy a klasszikus édességek, cukrok, kekszek, csokik helyett fogyassz egészséges alternatívákat, melyek édesek, de nem vagy csak kevés hozzáadott cukrot tartalmaznak, például müzliszelet, vagy egy adag müzlit. Ezek amellett, hogy édesség iránti vágyadat csillapítják, magas rosttartalmúak, így hosszabban érzed magad telítettnek. Másrészt, mivel lassan lebomló szénhidrátokat is tartalmaznak, nem fogsz egy óra múlva megéhezni.

Nem szabad gabonaféléket enni a fogyókúra alatt?

Ha helyes mennyiségben, megfelelő ételtársítással kerülnek az asztalra, nagyot lendíthetnek a fogyás ütemén, jelentősen javíthatják az anyagcsere-folyamatokat. Teljes kiőrlésű gabonafélék nélkül manapság már nem is létezik egészséges diéta! Bár kalóriatartalmuk nem elhanyagolható. de nem elég csupán a kalóriát nézni, azt is érdemes figyelembe venni, hogy a teljes kiőrlésű gabonában lévő összetett szénhidrátok nehezebben szívódnak fel, tovább biztosítanak jóllakottság-érzést, magasabb rosttartalmuk segít a méreganyagok kiürülésében és vitamin, valamint nyomelem tartalmuk is magasabb. Az egyszerű szénhidrátokból álló pékáruk, kekszek gyorsan megemelik a vércukorszintet, melyre a szervezet nagy inzulin-kiáramlással reagál. Ez a megemelkedett vércukorszint gyorsan le is cseng és hamar éhségrohamot indukál.

A Cerbona müzliszeletekben többfajta gabonát és hozzáadott rostokat használunk. A cerbona müzlik többfajta gabonát, szárított vagy aszalt gyümölcsöket, és magvakat, csokoládét és mézet tartalmaznak! A változatos étkezezés a kiegyensúlyozott táplálkozás fontos eleme. A Cerbona müzliket többfajta gabonából készítjük, változatos összetevőkkel, hogy felhasználásukkal hozzájárulhass kiegyensúlyozott étkezésedhez. Figyelmedbe ajánljuk Durillo tésztáinkat is, mely tojás hozzáadása nélkül készült.

A reggeli csak extra kalória?

Nagy hiba azzal kezdeni a fogyókúrát, hogy az első étkezést, a reggelit egyből kihagyod, pusztán azért, hogy egy kalória-felvételt megspórolhass.
Reggeli nélkül az anyagcsere-folyamatok sem indulnak be, s délidőben viszont annál nagyobb és gyorsan felbukkanó éhség jelentkezik, amely esetében igen nehéz mértéket tartani. Bizonyított, hogy ebéd során jóval kevesebbel is beérjük, ha előtte a napot reggelivel indítottuk.

Napi 5 étkezés?

A napi öt étkezés lehetőséget biztosít a szervezet számára, hogy a főétkezések utáni inzulin megemelkedést egyenletesen tartsa. Erre azért van szükség, mert amikor vérünkből elfogy a vércukor, inzulin szintünk is leesik, és éhesek leszünk. Viszont a szervezet étkezés után, csak mintegy 20 perccel reagál a bevitt tápanyagra- azaz nagyobb éhségérzet esetén hajlamosak vagyunk jól telerakni a hasunkat. A helyzet az, hogy nem az étkezések száma, hanem naponta bevitt összkalória száma fontos, melyet kisebb étkezésekkel jobban kordában tarthatsz.
Fontos szabály, hogy a közbeiktatott étkezések egészségesek és alacsony kalóriatartalmúak legyenek. A három főétkezés mellé maximum két kisebb étkezést iktassunk be.
 
Mind reggelire mind tízóraira a következő Cerbona termékeket ajánljuk:
 
 Cerbona Piros gyümölcsös és kakaós- mogyorós müzliszelet - cukor hozzáadása nélkül   
 
Cerbona epres müzli hozzáadott cukor nélkül